سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علمدار حسین (حضرت ابالفضل علیه السلام)
 
ثامن تم
طراح قالب

شهدای کازرون

به نام خدا

سلام و شکر خدای بزرگ و مهربان

خدایا تنها تورا می پرستم که پرستش مخصوص تو است و شکر همه نعمتها ی تورا به جا می آورم که ازبابت همه چیز ازتو ممنونم.و ازتو می خواهم یک لحظه بنده حقیرت را به خودش وانگذاری.

سلام مهدی جان!مولای من،میلاد با سعادت امام نهم فرزند دلبند آقا  امام رضا  را به محضر مبارکت تبریک عرض می نمایم.و این روز بزرگ را حضور نایبت حضرت امام خامنه ای رهبر بزرگوار و ریاست محترم جمهوری وهمه شیعیان جهان و دوستداران امامان علیه السلام تبریک عرض می نمایم.

و سلام بر سقای دشت کربلا آقا ابالفضل العباس و آقا امام حسین (ع).یا قمر بنی هاشم یا باب الحوائج جان مشک خالی ات عنایتی در این شب و روز میلاد به ما شیفتگانت نما. و دستمان را بگیر .ای باوفا قربان وفا و کرامتت جان آن لحظه ای که فرمودی برادرم مرا دریاب به حق امام جواد (ع) همه عاشقان ولایت و امامت و مرا دریاب.

به آسمان نگاه می کنم ستارگان با شادی چشمک زنان و به گلهای زیبا نگاه می کنم ازبوهای خوششان عطر افشانی می کند.به پروانه های عزیزم نگاه می کنم  سبدهای پراز گلهای رنگارنگ روی بالهایشان است.

به بالا اوج می گیرند.آه صداهای شادیهای عرشیان به گوش  می رسد مگر چه خبر است؟ به به فهمیدم تولد عزیز آقا امام رضا است. آقاجونم امام رضا قربان کرامتت تولد فرزند عزیزت اقا امام جواد حضور مبارکت تبریک می گویم. و ازهمه زائران محترمت برای ظهور آقا امام زمان و شفای همه مریضها  و سلامتی رهبر بزرگوار وریاست محترم جمهوری و ملت ایران ازخداوند بزرگ می خواهم و موفقیت و پیروزی و سلامتی همه جوانان و بزرگان از درگاه خدا طلب می نمایم.

افرین بر زائرانی که به گنبد طلائی حرم آقا امام رضا نگاه می کنند و دوستان را یاد می نمایند و نائب الزیارة

 می شوند .خوشا به حال آن زائرانی که امروز کنارتربت آقا امام جواد بودند.

مولاجان مهدی ! خوشا به حال خودت که با طی الارض هرکجا دوست داشته باشی به اذن خدا آنجا می روی.هرکجا رفتی یاد عاشقانت هم باش.التماس دعا.

واما رحلت بزرگ مرد اسلام که در مکتب و کلاس حضرت امام خمینی(ره) بزرگوار و استادان محترم دیگر درس اخلاق آموخت و خود معلم نمونه اخلاق بود. به پیشگاه مهدی صاحب زمان عج و حضور رهبر بزرگوار و ریاست محترم جمهوری و بیت محترم آن عزیز سفرکرده و همه حوزه های علمیه و همه دوستداران اخلاق تسلیت عرض می نمایم و ازخدا می خواهم صبر و طول عمر به بازماندگان عنایت فرماید.

روز رحلت آن بزرگوار به آسمان نگاه نمودم دیدم رنگ غم گرفته دل من هم برای آن مرد خدا ماتم گرفته.

بله مردی که درجبهه های جنگ حق علیه باطل درکنار رزمندگان خود یک درس اخلاق و باعث روحیه دادن و تسلی خاطر برای آنها بود.

خدایا وقتی که باخود صحبت می نمایم و با تو رازو نیازمی نمایم ازتو می خواهم مرا همانند مردی چون حق شناس آن روحانی خستگی ناپذیر که بر سه زبان تسلط کامل داشت مراهم صبری و اخلاقی همانند آن بده.و بیت محترم آن عزیز سفرکرده به خودتان افتخارنمائید که مردی ازمردان خدا و مرد تاریخ و روحانی محترم که همیشه باخودای خود رازو نیازمی نمود و احترام به نماز و قرآن و دستورات خدا می گذاشت.

روحش شاد یادش گرامی و راهش ادامه.

ختم قرآن برای شادی روح همه امامان (ع) و شهیدان و و علمدار کربلا حضرت عباس (ع) و حضرت امام خمینی  و دو فرزند راحلش و گذشتگان و آیت الله حق شناس و آیت الله فاضل لنکرانی و همه اسیران خاک و با ذکر صلوات.

 

 

 


پنج شنبه 86/5/4 .:. 12:56 صبح .:. مشک عباس(ع)
.:.  کدنویسی : وبلاگ اسکین  .:.  گرافیک : شهدای کازرون  .:.
درباره وبلاگ

برچسب‌ ها
امکانات وب

javahermarket