سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علمدار حسین (حضرت ابالفضل علیه السلام)
 
ثامن تم
طراح قالب

شهدای کازرون

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدای خوب و مهربان! سلام ای خالق هستی! ای خدایی که دل زتو بستن هرگز جدا نخواهی شد و رفتنی و نابود نشدنی نیستی.تو هستی خالق هستی هرچه آفریده هاست  از آن تو می باشد .و چه خوب است که بندگان شکرگذار همیشگی تو باشند و کفر نعمت نکنند و شکر نعمتها و افریده های تورا نمایند.در همه امور زندگی.من  جز به تو به هیچ  فرد دل نبسته ام و نخواهم بست جز تو.چون تو هستی تا آخر.و احترام پیامبران و امامان علیه السلام تورا داشته و خواهند داشت و هرگز دل از آنها نمی برم و در شبهای و روزهای شادی آنها شاد  هستم. و در شهادتهاشان غمگین آنها.

آن مکتبی که زینب آزاده بازکرد                   اسلام را به هردو جهان سرفراز کرد

آموخت درس عشق و شهامت به اهل دل          تا خلق را به مکتب خود عشق بازکرد

معشوق هرچه جام بلایش به دست داد             بگرفت و دست دیگر خود را دراز کرد

یک جرعه داد بر همه طالبان دوست              آن زمره را زشهد دگر بی نیازکرد

حکم خدا و شرع نبی را رواج داد                  تا حشر خلق را همه اهل نماز کرد

کاخ ستم زضربه زینب فرو بریخت               ظالم ذلیل گشت و از او احتراز کرد

سلام مهدی جان!سلام مولای خوبم! می دانم امشب و فردا شاد هستی.قربان تو و شال سبز گردنت.مهدی جان میلاد مبارک عمه بزرگوارت حضرت زینب سلام اله علیها را محضر مبارکت وپیروانت و حضور نایبت حضرت امام خامنه ای(مد ظله) و ریاست محترم جمهوری و همه خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک عرض می نمایم.و امیدوارم ازخداوند بزرگ که ان بانوی پیام آور کربلا و قهرمان کربلا و سرور زنان بعد ازمادر بزرگوارشان دعای خیرشان بدرقه راه همه عاشقان امامت و ولایت باشد.

با پای دل و با سبدهایی پر از گلهای خوشبو همه با هم می رویم کنار تربت آن بانوی با صبر و استقامت و بر روان پاک ایشان و 72 شهید دشت کربلا و جد بزرگوارش پیامبر اسلام و خاندان مطهرش سلام و صلوات می فرستیم و مولودی و تواشیح شاد می خوانیم و امشب و فردا دوستداران اهلبیت (ع) را شاد می نمائیم.و یادی هم از انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس می نمائیم که به خصوص این روزها در سالروز بزرگداشت شهادت انها مانند شهید دکتر چمران هستیم و همچنین گرامی می داریم یاد و خاطره شهدا و دلاورمردیهای حماسه پرشکوه ازاد سازی فتح خرمشهر قهرمان و همزمانی آن را با ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها به نیکویی ارج می نهیم. و همینطور که کنار تربت این بانوی بزرگوار نشسته ایم ازخداوند بزرگ می خواهیم که همه مارا یک لحظه به خودمان وا مگذارد. و ازهمینجا از این بانوی بزرگوار می خواهیم سلام مارا خدمت همه پیامبران و همه امامان و شهیدان و امام شهیدان و همه پدرمادران و همه عزیزانی که به هر طریقی دستشان از این دنیا کوتاه شده برساند.همینطور که زیارتنامه در دستمان است از خدا ظهور حضرت مهدی عج را می خواهیم و ازخدا می خواهیم که از وسوسه های شیطان  و شیطان صفتان و مادیگرایان  همه بندگان را به دور بدارد و مارا تا آخرین لحظه  های عمر یک ثانیه از خدا و اهل بیت (ع)  جدا نکند.وای به روزی که یک لحظه غافل ازخدا شویم.خدا می داند و خودش و باما.سعی نمائیم در تمام لحظه های زندگی از خدا غافل نشویم. التماس دعا داریم از همه ذاکران و مداحان اهلبیت و همچنین زائران عزیز مرقد مطهر سیده جلیله ، عقیله بنی هاشم حضرت زینب  سلام الله علیها. در همه مجالس و هرجا که قدم می گذارید و هستید کلام و دهان خود را با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد و فرزندان محمد (ص) خوشبو نمائید.

به امید ظهور امام عصر (عج) حضرت صاحب الزمان .

الهم عجل لولیک الفرج

**********************************

 

 


دوشنبه 86/2/31 .:. 11:39 عصر .:. مشک عباس(ع)
.:.  کدنویسی : وبلاگ اسکین  .:.  گرافیک : شهدای کازرون  .:.
درباره وبلاگ

برچسب‌ ها
امکانات وب

javahermarket